2017-01-29

Сняданкi 8-14/365

Вiтаю-вiтаю!
Яшчэ адзiн тыдзень скончыўся, а ў мяне засталiся смачныя сняданкi.
Калi ласка!


8. Панядзелак. Грэчневая каша з малiнамi, яблыкам, бананам i цынамонам.

Каша з грэчневых шматкоў/камякоў/("хлопья"). Грэчку нагадвае толькi лёгкiм водарам. Але смак прыемны, лёгкая такая каша :)


9. Аўторак. Традыцыйны бутэрброд/канапка 😄 

Хлеб, авакада, вяленыя памiдоркi i яйка. Нiколi не надакучыць, тым больш, што з гэтым праэктам "365 сняданкаў" есцi яго атрымлiваецца вельмi рэдка. 


10. Серада. Хатняя гранола з хатнiм ёгуртам. 

Вось тут вельмi смачна! I водары такiя, што нiбы ў кавярнi жывеш, а не ў кватэры. Тут некалькi гатункаў зерневых шматкоў/камякоў, цынамонам,  какосавыя чыпсы, сушаныя яблыкi i змеленыя сушаныя чарнiцы. Асобна разагрэтыя пара лыжак алею+пара лыжак мёду+пара лыжак ванiллi, настоеннай на чырвоным вiне. Усё змяшаць i падсушыць у печы каля 30 хвiлiна, 130°С, кожныя 10 хвiлiн варочаць лыжкаю. Пах будзе стаяць незвычайны!!!! Я першы раз падсушвала пры 150°С, але вельмi перасушыла. Пагэтаму трэба сачыць....


11. Чацвер. Суп са шпiнату з яйкам. 

Вось мне цiкава, чаму мне так падабаюцца супы?! Супы-пюрэ, з кiслай капустай, з гарбузом, з рыбай... Пару разоў я ўжо снедала супам з кiслай капусты, пагэтаму падумала,  а чаму суп са шпiнату не падыдзе для сняданку? Ён як каша....
У арыгiнальным рэцэпце павінна было быць малако, але я зварыла на вадзе. Суп лёгкi, смачны, густы, ну для мяне самае тое на сняданак. Дык i гатаваўся на патэльнi 😂 амаль як соўс бешамель, толькi са шпiнатам. I яйка ў талерку, i можна бяз хлеба 😄


12. Пятнiца. Бутэрброд з чырвонай рыбай хатняга засолу з авакада i зялёнай салатай. 

Такi сняданак бывае толькi раз на месяц 😂 Калi знiжкi на свежую рыбу, як учора. Ледзьве адабрала апошнюю ў нейкага араба 😂 
Засалiла, а сёння можна i паснедаць👌 
Чорны хлеб, авакада, зялёная салата i кавалак чырвонай рыбы хатняга "засолу"... Як звычайна вiтамiн С i дэсэрт. 


13. Субота. Тварожная запяканка.

Мне з дзяцiнства падабаюцца тварожныя запяканкi з разынкамi, але ў мяне яны не атрымлiваюцца 😂😂😂 мне проста ня хочацца дадаваць столькi ж мукi, колькi ў школьных сталовых. Але тое, што атрымлiваецца, падабаецца мне больш... Гэта падобна да вялiкага мяккага сырнiку.  Ды i разынак у маёй запяканцы ў разы больш, чым звычайна. Таму я не шкадую, што мае запяканкi зусiм не такiя як у дзяцiнстве 🙄 


14. Нядзелька. Ёгурт з бананам, цынамонам i мёдам; шакаладны пiрог.

Сняданак нядзелi павінен быць смачным 😄 Пагэтаму шведскi шакаладны пiрог i ёгурт з бананам i цынамонам. Я дадаю шмат цынамону, тады такi прыемны насычаны, трошкi саладкаваты смак. Раней для мяне цынамон быў проста водарам, а цяпер стаў смакам 😄
Але такi сняданак для мяне - вельмi шмат. Мне дастаткова або ёгурта, або пiрага 😂

Смачных сняданкаў, 
Цудоўнага настрою i 
Сонечнага надвор'я!


No comments:

Post a Comment