2014-07-25

Уражанні дню (чацвер, ліпень-24-2014)

Вітаю!
Але так хацелася сказаць ку-ку, таму што такі сёння цудоўны настрой:) Атрымалася шмат зрабіць спраў, скончыць тое, што вісела некалькі дзён, зрабіць яшчэ адно прыгожае месца ў садку, якое пакажу пазней. І гэта пры тым, што спаць легчы атрымалася ўчора каля паловы чацвёртай раніцы. Але дзень атрымаўся сонечным, прыемным і сакавітым ад кавуна (уууу, кавун ужо трэці купляем і трэці раз кавун атрымліваецца проста цукар).
Напэўна настрой на ўвесь дзень мне паднялі мае прыгожыя кошычкі. Пра іх і пойдзе аповед, таму што гэта адзінае, што атрымалася сфатаграфаваць сёння...


Кошычкі мне вельмі падабаюцца. Ёсць для грыбоў, для ягад, для зёлак, для свянцонага на Вялікдзень, для яек. І вось цяпер у мяне на два кошычкі больш. Я проста скачу ад захаплення :)

Кошычкі, якія больш за ўсё падабаюцца...


Самы вялікі кошык на фотаздымку прывезенены з Вільні. Ім карыстаюся, калі еду на кірмаш. Шмат можна пакласці садавіны, якая цэлай даедзе дахаты. Вельмі зручны кошык. Нават з ім ходзім да ракі (нясем у ім розныя смачнасці для ланчу).

Адзін з новых кошычкаў мне падаравалі бацькі мужа. Прывезены з Латвіі.
Такі прыгожы кошычак, шкада нават карыстацца :) Але вельмі зручны, ручкі рухаюцца, шмат што можна пакласці ў яго. Не кошычак, а прыгожая плеценая торбачка...


Другі - белы - быў замоўлены ў мясцовага майстра, ён пляце з нейкіх лентаў. Часта бачыла на кірмашы, але колеры там такія былі, што проста жах. А мне так хацелася белага колеру, спытала, майстар згадзіўся. І вось у мяне такая прыгажосць, вельм-вельмі зручная...
Нават Торушка ўсміхаецца. Сабе, напэўна, хоча такую :)


А гэты маленькі кошычак - агародны:) З ім я хаджу за зёлкамі для гарбаты, зяленівам на салату...


Ну вось так прыемна скончыўся яшчэ адзін летні дзянёк, а іх так мала засталося...
Таму шукайце і захоўвайце ўражанні і цуды жыцця, іх вельмі шмат навокал...
Цудоўных уражанняў :)

No comments:

Post a Comment