2014-07-24

Уражанні дню (серада, ліпень-23-2014)

Прывітанне, шаноўнае спадарства!
Учора так закруцілася, што своечасова не паспела выкласці аповед пра дзень:) Але цяпер ёсць трошкі вольнага часу, таму я тут, і тут мае ўражанні...


Як я пісала раней, асаблівае задавальненне мне дораць кветкі. Кожную раніцу я шпацырую па сваім садку і гародзе, правяраю, што яшчэ нарадзілася за ноч. І вось сёння дару маленькі букецік кветак стаціца...


Паставіла ў шклянку без вады, каб яны засушыліся і захавалі колеры :)

Але самай галоўнай падзеяй былі дранікі...


І дранікі былі з бульбы, якую я вырошчвала сама на гародзе, збірала жукоў, палола. Карацей, без хімічных сродкаў, што вельмі радуе :) Бульба вырасла самая натуральная і экалагічная.
І вось ужо збіраем ураджай. Было пасаджана 3 ці чатыры кошыкі, а капаю я ўжо ў трэці раз і атрымліваю пяцілітровае вядро.

Але як жа гэта было смачна! 
Што і як:
  • пяцілітровае (5 л) вядро бульбы
  • 4 яйкі (курачкі дораць кожны дзень, за што ім вялікая ўдзячнасць ад нашага маленькага сямейства :)))
  • 3-4 ст.л пшанічнай мукі
  • соль (некалькі каменчыкаў марской солі дадала ў яйкі, калі ўзбівала)
Усе мы бульбашы, усе ведаем як рабіць дранікі :) Таму далей без каментараў...

Мой муж вельмі любіць дранікі. Нават першая страва, якой ён мяне частаваў, калі мы сустракаліся, былі дранікі, якія сам і прыгатаваў. Праўда, пасля гэтага больш нічога не гатаваў за пяць год сумеснага жыцца, але смак тых дранікаў я буду памятаць вечна :)
Ну а гэтыя дранікі са свежай бульбы атрымаліся проста ўлётнымі, салодзенькімі, мяккімі... Так і прасіліся на вячэру на вуліцы...
І варэнне з персікаў...


Атрымалася не варэнне, а мёд!
Муж прывез 12-15 кг персікаў, прыйшлося варыць варэнне. Такія пахі напаўнялі хату, што не хацелася выходзіць з кухні. Звычайна калі я штосьці гатую, нічога не каштую не аблізваю лыжкі... Але тут было цяжка стрымацца :)

Што і як:
  • Персікі памыла, парэзала на кавалкі, змалола блэндэрам на пюрэ, засыпала цукрам ( цукар звычайна суплю "на вока", тут пайшло прыблізна па 0,5 кг на 2-2,5-3 л пюрэ з персікаў)
  • Варыла каля пары гадзін, пакуль усё пюрэ не пачало кіпець
  • Разліла ў гарачыя шклянкі і закрыла крышачкамі
  • Паставіла пад коўдру на ноч
  • І можна ласавацца...

Варэннага настрою Вам, сябры!
А я паскала за новымі ўражаннямі...

No comments:

Post a Comment