2014-07-31

Уражанні дню (чацвер, ліпень-31-2014)

Ку-ку-ку :) Замест звычайнага "Вітаю"...
Проста настрой вельмі добры, таму што зрабіла шмат спраў, можна сказаць, што нават адпачыла добра за гэтымі справамі, ад чаго яшчэ больш прыемна.
І знайшла пару добрых фотаздымкаў, якія вельмі ўдала перадаюць мой настрой і ўражанні ад апошняга дню ліпеня.
І вось застаўся апошні месяц лета, так шкада...
Ну вось патлумачце мне, калі ласка, ну калі - калі былі гэтыя два месяцы? Вы заўважылі? Я не, зусім-зусім нееее... Я бы так і жыла ў гэтых двух месяцах, а потым бы адразу баццц, і снег, Новы год, зіма, без восені. Я так не люблю восень, ня ведаю чаму ну недзе ў глыбіні душы здагадваюся, што ня вельмі хацелася ідці ў школку раней...
Але восень яшчэ толькі будзе праз месяц, мне надакучыць спёка і я буду радая, што прыйшла восень, а пакуль ёсць кветкі, настрой будзе і ў гарачае лета! Калі ласка:)
...
Ружы вельмі радуюць гэтым летам.
Адныя ўжо адцвілі, другія толькі-толькі пачынаюць. Прыемна...

...
Лілеі гэтым годам былі перасаджаныя, таму кветак і колераў мала.
І я яшчэ выбрала восем гатункаў лілей, якія прыедуць да мяне восенню, а наступным годам, я спадзяюся, будуць цвісці :)

...
І лабелія нагадвае маленькае мора ў садку, такі ў яе прывабны колер.
Наступным годам абавязкова буду садзіць гэтыя кветкі, толькі значна больш, чым гэтым годам.
Я і не чакала, што атрымаецца прыгожа і проста адначасова.


Заўтра пятніца, а значыць хутка выходныя, хутка сняданак суботы :)
Цудоўнай пятніцы :)
І дажджу, так яго даўно не было, што вада ў студні скончылася :(

No comments:

Post a Comment