2014-09-13

Хлеб брыёш з рыкотай і вінаградам (мясцовы сняданак суботы)

Ку-ку-ку!
Сёння субота, а значыць і наш мясцовы сняданак. Сёння сняданак быў прыгожы, але не такі як заўжды. Сёння сняданак быў развітаннем на тыдзень, ад чаго з раніцы не было асаблівага настрою. Але духмяны хлеб, мяккі сыр, сакавіты вінаград і гарачая какава зрабілі сваю добрую справу, прынеслі настрой.
Таму хачу падзяліццай яго часткай...



 Хлеб брыёш
Адзін раз я ўжо пякла гэты хлеб, рэцэпт той жа. Гэта проста фантастычны хлеб! Але сёння гэты хлеб быў спечаны ў хлебапечцы, што вельмі зменшыла мне працу. За што асобны дзякуй бацькам мужа :)


Елі хлеб з сырам рыкотай мясцовай вытворчасці Бонфэста. І мне ён вельмі спадабаўся, таму што вельмі мяккі, нейтральнага смаку. Літоўскія сыры больш церпкія, а гэты нібы паветра, нібы воблака лёг на хлеб. А вінаград, нібы кроплі дажджу, аддаў сваю сакавітасць. Я яшчэ зверху дадала свежы мёд... Ммммм... Гэта проста вар'яцтва смакаў :)


Какава з карыцай, ваніллю і гарачым малаком, таму што ўжо раніцы халодныя.
Калі рэцэпт усё ж цікавіць, то як-небудзь напішу і яго...

...
Ну і пару слоў скажу пра пірог з грыбамі.
Муж сказаў, што такога смачнага пірага яшчэ не каштаваў. А ён у мяне шмат што каштаваў:)
Пірог гэты на пясочным цесце, начыненне: баравікі, чырвонагаловікі, цыбуля, смятана. Зверху выкладзены сыр мацарэла з базілікам.


Цеста пясочнае, якое я звычайна раблю для пірагоў: тут і тут.
Начынне:
- 2 цыбуліны. Пачысціла, парэзала на кавалкі;
- грыбы: баравікі, чырвонагаловікі. Перабрала, пачысціла, парэзала на кавалкі;
- 4 ст.л. аліўкавага алею. Разагрэла на патэльні.
Смажыла спачатку цыбуля, пакуль яна не стала мяккай, пад крышкай. Галоўнае, каб яна не была карычневай. Гэта сапсуе смак.
Затым дадала грыбы і тушыла каля 30 хвілін на павольным нагрэве. Пасля выклала ў талерку, каб астылі.
Тым часам зрабіла заліўку са смятаны:
- 300 г смятаны (тлустасць ня мае значэння);
- 40 г пшанічнай мукі.
Перамяшала, дадала да астыўшых грыбоў, перамяшала яшчэ раз.
Цеста, якое прыведзена на спасылках вышэй, трэба раздзяліць на два пірага. Я рабіла адзін грыбны, адзін са слівамі (са слівамі ўжо з'елі :).

Адну частку цеста выклала ў форму, якую папярэдне змазала сметанковым маслам. Накалола вілкай, каб выйшла паветра. Для ўпрыгожвання можна пакінуць маленькі кавалак.
Выклала начынне з грыбоў. Затым тоненькія кавалкі мацарэлы (я выкарыстоўвала мацарэлу з базілікам ад Бонфэста, цікавы смак) выклала так, каб была пакрыта ўся паверхня пірага.
Зрабіла ўпрыгожванне. І пякла каля 40-50 хвілін пры 180 градусах С.


Пірог атрымаўся проста фантастычным :)
І ўпрыгожваць мне вельмі спадабалася, трэба часцей так рабіць. Галоўнае не спяшацца, і ўсё атрымаецца.


Смачна есці!
Цудоўных выходных :)

No comments:

Post a Comment