2014-09-29

Паласатая вязанка-балеро або ўражанні дню (верасень-24-2014)

Вітаю!
Я пакуль яшчэ хварэю, але застаюцца фотаздымкі, зробленыя ў жніўні. І так шкада пакідаць іх, не паказаўшы тут.
Таму сёння пра вязанку-балеро...


Нітачкі ад кампаніі King Cole
Гэтымі ніткамі нельга не захапляцца. І справа ня ў тым, што я займаюся іх гандлем. Проста вельмі якасныя ніткі, розныя колеры і фактуры. Прыемныя і прыгожыя...


Гэта ўжо другі варыянт такой вязанкі. Першая была з нітак Riot DK 410, гэта з Riot DK 411:
- 30 % авечая воўна, 70 % акрыл найвышэйшай якасці;
- 100 г
- 294 м

Першая была прададзена ў мінулую зімку. Спадзяюся, што дзяўчынцы, якая набыла яе, цёпла і ўтульна :)


Вязала пруткамі №5.
Выкарыстала на гэтую вязанку каля 3 маточкаў.


Але і гэтую вязанку прыдзецца прадаваць, таму што памер мне малы.
Так мне гэтая вязанка-балеро спадабалася ў часопісе...
Так мне хацелася сабе такую, таму першую вязала жанчына на замову ў краму. А гэтую вязала ўжо я сама для сябе. І вось такі сюрпрыз.
Па часопісе памер38/40. Але мне аказалася мала гэтага, магчыма, трэба было выкарыстаць пруткі большага памеру. Таму хутка будзе яшчэ адна такая, але ўжо з Riot Chunky.


Нітачкі вельмі мяккія, прыемныя да скуры. І пераход колераў цікавы ў адценні 411: ад аранжавага да цёмна-шэрага. 
Вось у адцення 410 нейкія адценні персіку: карычнева-чырвоныя (бардовыя). Больш прыглушаныя, нібы туманныя. 
А гэты колер, 411, яркі, сонечны. Што тут казаць, бачна з фотаздымкаў...


Калі Вы яшчэ не вязалі ніткамі ад кампаніі King Cole, абавязкова паспрабуйце. Гэта падобна да пірожных macarons: штосьці незвычайнае, лёгкае, нібы паветра, розных колераў і фактур...
Але ў адрозненні ад macarons, гатаваць (вязаць :) гэтымі ніткамі вельмі проста, таму што нават у простым вязанні нітачкі выглядаюць вельмі прыгожа і цікава за кошт розных колераў, таўшчыні і фактур. Добра пастараліся дызайнеры.
Засталося толькі ўзяць пруткі або шыдэлкі, кубкі з гарбатай і стварыць такое, што нельга знайсці ў крамах...
Таму нагадваю, што каталог можна замовіць тут, каб быць упэўненым у тым, што ніткі будуць такімі, якія Вам і трэба :)
Прыгожых вочкаў і цудоўнага настрою...
Ну а што яшчэ рабіць восенню :)

No comments:

Post a Comment