2014-09-07

Уражанні дню (нядзеля, верасень-07-2014)

Ку-ку!
Вітаю, шаноўнае спадарства!
Сёння такі дзень, такі цудоўны дзень, такі прыгожы і багаты дзень атрымаўся!!! А ў Вас?
А ў нас дзень грыбны, вельмі грыбны :)
Але тут ня будзе шмат фотаздымкаў грыбоў, бо не было часу іх фатаграфаваць. Так прыемна было іх збіраць. І прыблізна за паўтары гадзіны (з улікам хадзьбы да лесу і назад) мы назбіралі два кашы. Гэта проста неверагодна, але гэта праўда...
...
25 баравікоў,
23 чырвонагаловікі,
І нелічаныя падбярозавікі...


Я адразу паехала за сушылкамі ў горад, бо мая духоўка з такой колькасцю не справіцца. І вельмі добра, што паехала. Купіла дзве сушкі, у адной нават можна рабіць ёгурт. І вось цяпер сяджу і сушу, падкладваю свежыя грыбы да тых, што ўжо падсохлі.
І  цэлую патэльню насмажылі грыбоў з цыбуляй і смятанай, і стушылі бульбы. І такая смачная вячэра ў нас атрымалася, проста не перадаць.
Як добра, што лес побач і дорыць нам такія прыемныя і смачныя падарункі.
...
Чырвонагаловік (адзін з...)
Я знаходзіла баравікі, а муж адзін за другім чырвонагаловікі.
І вось я хаджу па лесе і думаю, як жа мне хочацца таксама знайсці чырвонагаловіка. Гэта такія прыгожыя грыбы: тоўстая ножка, чырвоная галава. І вельмі-вельмі рэдка сустракаецца чарвівы грыб, якога памеру ён бы ня быў.
І вось ідзем мы па лесе, я мужу кажу: "Ты ідзі тут, а я пайду тут, пашукаю чырвонагаловікаў..." І толькі я раблю крок-другі, як перада мною паўстаюць, нібы з-пад зямлі, штук сем (7!), ня меньш. І такія велькія, а ў моху маленькія тырчаць...
Гэта было проста цудам :)
Зрэзалі, пахадзілі хвілін дзесяць, знайшлі яшчэ некалькі штук, і пайшлі дахаты, бо ўжо не было куды збіраць. Было прыемна несці такі цяжар :)

...
І сустрэла вось такога сябра ў ляску. Сядзеў каля вялікага баравіка, ахоўваў.
Пагледзеў на мяне і пабег па сваіх справах. А я зрэзала баравіка, потым яшчэ аднаго, і яшчэ аднаго (побач усё, амаль на адным месцы)...



Ну вось так і прайшлі выходныя!
Лёгкага працоўнага тыдню і прыемных уражанняў :)

No comments:

Post a Comment