2014-04-24

Птушкі і жыццё навокал

Вітаю!
Аказваецца ў нас каля хаты столькі розных птушак...



Я раней не заўважала, а цяпер слухаю іх спевы і любуюся імі. Давайце разам :)
Усіх птушак я ня ведаю. Магу назваць толькі вараб'я, які сядзеў на сетцы і чакаў моманту, каб паласавацца курыным зернем :)



Гэтая птушачка нагадвае мне адну з Angry Birds.



Яна такая тоўсценькая і нібы з аксаміту, прыгожая птушачка.



Гэтая доўга поўзала пад вакном і збірала ў дзюбу розныя сухія травінкі, нітачкі, поўсць.
Будуе гняздо, гаспадынька.


А вось гэтая птушачка для мяне самая-самая... Чаму? Проста гэтыя птушкі сядзяць толькі ў парэчках перад вакном кухні. І я, калі мыю посуд, пастаянна сачу за імі. Вось яны мне і палюбіліся :)


Гэтая птушачка спачатку палохала мяне, таму што дзюбай стукала па дрэве, а мне здавалася, калі я працавала ў агародзе, што хтосьці прыйшоў.


Вось і галоўная птушка нашай вуліцы...
Курыто (калі глядзелі Грю, зразумееце :))


І першыя лісточкі вясны. І пудзіла суседзяў.
І ўсё такое сочнае...


Прырода за хатай самая жывапісная.
Асабліва мне падабаецца раніцай гэты выгляд, таму што там звычайна стаіць туман і з-за лесу падымаецца сонейка.


І мураш, які кудысьці бяжыць. Напэўна ў яго шмат спраў.


Цёплага надвор'я і птушынага настрою :)

No comments:

Post a Comment