2014-04-24

Экаторбы з ільну

Вітаю!
Шкада, што на вуліцы то цяпло так, што млосна становіцца, то халадно так, што качкі яйкі не нясуць. Вось ад таго, што сёння халадно, нарадзіліся экалагічныя торбы да лета.





Што і як:
- матэрыял: 100% лён;
- ніткі Coats Duet;
- стужкі Richard & Peter Pohl. Пра іх я пісала тут;
- тканіна друкаваць CottonJet;
- памер 38х36 см;
- даўжыня ручак каля 68 см;
- шырыня донца 6 см;
- ручкі пасаджаныя на блочкі.


Для аздаблення выкарыстоўвала карункі беларускай вытворчасці, стужкі, малюнкі на тканіне.
Малюнкі друкавала на струменнай друкарцы на тканіне  CottonJet. Пра тканіну я пісала тут.
Некаторыя малюнкі былі ўзяты з сецівы як узор, каб паказаць на выставе, што можна друкаваць любы малюнак.


А вось коні - мае фотаздымкі.



Больш за ўсё мне падабаюцца торбы з карункамі і ружачкамі са стужак. Яны так міленька і проста выглядаюць.




Вось гэтая блакітная стужка з васількамі - самая папулярная ў краме. Напэўна ад таго, што самая каларытная ў нашай мясцовасці :)






Пагледзець, як выглядае торба пры выкарыстанні можна тут.


Мне падабаецца такая торба тым, што можна браць яе паўсюль: на кірмаш за садавінай, на заняткі спортам-йогай, можна нават змясціць нейкія паперкі фармату А4, на ёй нават сядзець можна :)
І самае галоўнае, што з такой торбай не забруджваецца навакольнае асяроддзе, торбу можна мыць пры 30 С у пральнай машыне, прасаваць.


Цёплага надвор'я Вам і не забруджвайце наваколле :)


No comments:

Post a Comment