2016-01-07

Мае першыя малюнкі ў жыцці...

Вітаю!
Апошнія колькі тыдняў мучае мяне пытанне: чаму??? Чаму ў маім жыцці настолькі моцныя нейкія межы, якія абмяжоўваюць мяне... Чаму так заведзена ў жыцці, што ты павінен усё паўсюль і ўсім, акрамя сябе... Чаму так?


Усё жыццё (а гэта ўжо 25 год) я была ўпэўненая, што я маляваць не ўмею. Зусім і нават больш :) У мяне з дзяцінства засталіся ўспаміны, калі трэба было намаляваць штосьці ў школе, а я не магла... Проста не магла, бо не разумела, што і як я павінна рабіць. Мне казалі малюй, а як?! 
Я зразумела гэта толькі цяпер...
Трэба проста садзіцца, супакойвацца, думаць, што ўсё можаш і ўсё атрымаецца :)


Першай быў гэты верабейчык :) Канешне, зусім дзіцячы малюнак, але для мяне гэта нейкая мяжа, якую я перасякла і больш не баюся... Не баюся маляваць :) А можа што і большае, час пакажа...


Кожны можа ўсё, што захоча, 
галоўнае хацець і пачаць крочыць у гэтым накірунку...
З Раством! Цудоўнага настрою і прыемных пачынанняў :)

No comments:

Post a Comment