2016-01-16

Вышыванне па скуры

Вітаю-вітаю!
Маё жыццё апошнія дні вельмі насычаны на ўражанні :) Сёння хадзіла на невялічкае навучанне шыцця з футра, скуры. Больш за ўсё мяне захапіла вышыванне. 
Калі ласка!


Навучанне праводіў Ларс. Ягоная сям'я ўжо некалькі пакаленняў займаецца вытворчасцю кажухоў. Прыгожыя такія рэчы! Шыкоўныя, гэта лепш падыходзіць :)
Сам Ларс быў апрануты якраз у адзін з такіх кажухоў, які сам і сшыў. І весіць гэты цуд каля 8! кг. Я пад такім упала бы і спала бы, не рухаючыся :)))) А ён, як сапраўдны вікінг, ходзіць нармальна ў ім. Ды ўвогуле, быў апрануты ва ўсю вопратку, зровленую сваімі рукамі. Выглядала вельмі прыгожа!
Пра само навучанне.
Удзельнікоў было 11 чалавек, кожны мог паспрабаваць сшыць штосьці сваё: капялюш, рукавіцы, валёнкі-тапкі, торбачку для тэлефона, муфтачкі і г.д. 
Хтосьці прынес старыя шубы і кажухі, каб перакраіць іх.
Мне нічога такога не хацелася, тым больш што я пакуль дрэнна разумею швецкую мову. Таму я вырашыла пасправабаць вышываць :)
Маляваць я асабліва не ўмею, пра гэта я пісала раней. Але хачацца ўсё ж такі толькі сваё рабіць. Таму вымучыла з сябе гэтыя каракулі :) І атрымалася нядрэнна, мне здаецца...


А вось гэта быў узор ад Ларса. Ня ведаю, што гэта павінна было быць, але выглядае вельмі прыгожа :) Ды і адразу не зразумела, як гэта можна зрабіць... І тым больш, што гэта зроблена рукамі, а не машынкай.


Сказаць па праўдзе, прыйшлося памучацца, таму што вышываць па скуры - гэта не крыжыкам :) І тое, што ў Ларса атрымлівалася вельмі лёгка і проста, то ў мяне вусны прыкусваліся, калі працягвала голку з ніткай. Карацей, калі глядзіш, то ўсё здаецца вельмі-вельмі простым, а на самай справе не ўсё так лёгка :)

І другі бок. Цікава, ці не так :)


Рукі хочуць далей рабіць штосьці падобнае, але часу вельмі не стае на ўсё, на жаль. Але так хочацца :)))))
Прыемных заняткаў і цудоўнага настрою!
Няхай Вам часу хапае на ўсе задумы :)

No comments:

Post a Comment