2015-12-29

Стакгольм, Швецыя

Вітаю!
Толькі пару гадзін таму атрымала свой ноутбук з рамонту :) І баюся, што калі цяпер не напішу гэты аповед, то не напішу яго ў гэтым годзе дакладна...
Таму амаль бяз слоў, адныя фотаздымкі святочнага гораду:) Калі ласка!


Шпацыравалі мы па Старым горадзе, завіталі ізноў у Скансан... Таму проста вулачкі, будынкі і жыхары Скансану :)












Ратавала мясцовых качак ад драпежніка :) Шанцуе мне на іх :)









Упершыню ўбачыла гэтых прыгажунь, яны на адлегласці выцягнутай рукі сядзелі і "гу-гу, гу-гу". Здавалася, што паляцяць на мяне, а яны проста круцілі сваімі галовамі :)







Рысі - гэта такія пухлякі, адзін прыйшоў да мяне на "кіс-кіс-кіс". І сядзеў і глядзеў на мяне сваімі вочкамі, бедалага :)


Якраз ідзе да агароджы...




І аблізваўся, і пазяхаў, а калі я працягнула далей свой шпацыр, ішоў за мною ўздоўж сцяны :) Добрая такая кісуля :)



Уваход у Скансен.


І агромністы карабель - Папялушка. Прыгожы!


Плошча, на якой месціцца Kulturhuset. Каля кіёскаў стаялі драўляныя лавы, нават не лавы, а распілаваныя ўздоўж бярвенні, а на іх ляжалі сапраўдныя мехавыя шкуры аленяў. Цёпла так было сядзець на іх, але вельмі шкада...


І гэта была самая смачная плошча: там прадаваліся гарэхі ў цукру і чурас :) Смачная штука, толькі шмат цукру. Мы каля 100-150 г проста выкінулі пасля таго, як з'елі самі смажаныя пячэнкі чурасу. Мне здаецца, што лепш было выкарстоўваць цукровую пудру :)))) І танней, і смачней, і прыгажэй... Ды і есці цукар ня вельмі, прама кажучы:)
З Надыходзячым!
Цудоўнага настрою і смачных пачастункаў :)

No comments:

Post a Comment