2014-06-27

Птаства і качаняства :)

Усім прывітанне!
Сёння спяшаюся падзяліцца папаўненнем у гаспадарцы.
І першая прыемная, з аднаго боку, радасць, а з другога ня вельмі прыемная - качаняткі-бегункі. Іх толькі два засталося - цёмненькія на фотаздымках. Было чатыры і каля дваццаці яек, на якіх сядзелі качкі. І вось толькі два засталося з усяго, што планавалася...


Але яны такія пацешныя!
Калі толькі вылупіліся, то качаняткі жылі ноччу ў хаце ў вялізным корабе, а ў дзень беглі за мною да цяпліцы і сядзелі там, лавілі жучкоў-чарвячкоў. І ведалі дарогу ад хаты да цяпліцы, скакалі праз парогі. Ну так гэта смешна выглядала:
"Сюды, сюды, сюды..." - клічу я, - "Пайшлі, пайшлі, пайшлі..." - і яны беглі на голас за мной ды так хуценька, што падганялі мяне, каб выпадкова не затаптала.
Рук баяліся, але хадзілі за мною, калі працавала ў гародзе.


Прыйшлося назваць іх Товсла і Вівсла...


Другое папаўненне: пекінскія качаняткі...


Такія яны мяккія, такія пухлякі. Спачатку ня вельмі сябравалі з Товслам і Вівслам, але пераначавалі разам і сталі адной стайкай :)
І так яны любяць купацца і паласкацца ў вадзе, што толькі і паспяваю насіць ім вёдры з вадою.


Дарослыя качкі ня вельмі прынялі качанятак пасля таго, як іх яйкі ўсе сапсаваліся (з 20 шт ніводнага ня выйшла качаняткі, усе застужаныя). Спачатку ганялі іх, а праз нейкі час сталі спакойна ставіцца, цяпер нават ядуць разам, купаюцца. І канешне ж спяць...


Канешне, шкада качачак, яны так стараліся, сядзелі больш за месяц на гняздзе і нічога не атрымался ў іх. Магчыма, яны яшчэ маладыя і таму першы вопыт атрымаўся непрыемным.


Але самым шчаслівым у гэтай сітуацыі аказаўся Тэадор, яго дзяўчынкі вярнуліся да яго...


Бройлеры растуць.
Сёння ім якраз два месяцы, кормяцца яны не камбікормам, а сухой мяшанкай+вітаміны+траўкі-бурачкі-бульбачка і г.д. Можна сказаць, што "натур.прадукт" расце :)
Яны ў мяне ручныя. Вельмі любяць, калі я ім жывоцікі чухаю, стаяць амаль у чарзе, каб чухацца.
Адзін пятушок увогуле залятае да мяне на плечы, сядзіць і сочыць за ўсімі (галоўнае, каб не брудзіў мяне :)))


Прыгожы пятушок. Павінен быць брамай, магчыма, змешанай пароды...


Ну вось так і жывем на вёсцы...
Мне прыходзіцца пасвіць іх, а яны пасвяць мяне...


Цудоўных выходных :)

No comments:

Post a Comment