2014-05-04

Гаспадарка або ў нас папаўненне

Вітаю!
Сёння ў мяне пост пра хатніх жыхароў, жыхароў старых і новых - маленькае папаўненне :)
Спачатку пра папаўненне, таму што яно так пра сябе нагадвае піскам мне пад вуха...
А папаўненне ў нас такое: 15 чыпіляткаў (так мы іх празвалі :) - бройлераў і 5 нясушачак (аказалася, што тры (3) пятушка і дзве (2) толькі курачкі будзе).
Пятушок...


Набывала я іх "сутачнымі", а на фотаздымках ім ужо тыдзень. Днём яны на вуліцы, а на ноч забіраю ў кораб ў хату, каб не мерзлі. Кармлю не камбікормам, а рознымі крупкамі, тоўчанай крапівой, тваражком і вараным яйкам. Адным словам мяшанкай. Падмешваю вітамінкі спецыяльныя для маленькіх кураняткаў. Максымальна усё натуральнае.


Такія яны пацешныя, чыпілёнкі...


А тут нашыя качкі-бегункі, яны папрыгажэлі, ад'еліся на прыродзе...


У качак такія прыгожыя мордачкі, нібы ўсміхаюцца заўжды. Вельмі прыемна назіраць за імі, мяне ўжо не баяцца, прывыклі.


Тэадор (так я празвала качура, бо ён вельмі дзелавы, ганяе пятуха) вучыць дзяўчынак розным Па :)


Асабліва апякае Тэадор гэтую качку. Калі яна зачапілася за сетку і не магла вызваліцца, я яе ўзяла на рукі і выпутвала. Ну думаю, патрымаю трошкі на руках, але Тэадор стаў на мяне нападаць, каб вярнула яго каханую :)))) Абаронца! Імя яму вельмі падыходзіць.
Ды і сядзяць яны заўжды побач...


А вось і бедны пятушок, якога ганяе Тэадор. Грэе лапку, халадно ў нас...


Так і жывем!
Цёплага надвор'я :)

No comments:

Post a Comment