2014-11-12

Птушачка прыляцела, або ўражанні дню (серада, лістапад-12-2014)

Вітаю-вітаю!
Пасялілася ў нас новая птушачка, але ня ў новым курніку, а ў хаце, на сцяне...
Такая маленькая птушачка, нібы жывая. Глядзіш на яе, і здаецца, што вось-вось пабяжыць...


Не магу сказаць, чым выклікана мая любоў да птаства, але яна ёсць, і яна вельмі моцная. Мне падабаюцца вышытыя матывы, мне падабаюцца статуэткі ў выглядзе птушак, і мне вельмі да спадобы жывое птаства: куры, качкі, гусі, лясныя птушкі, дэкаратыўныя птушкі... А вось чаму так, не магу сказаць :)


Вось і гэтую птушачку толькі ўбачыла, адразу захацела вышыць і пасяліць у сябе. І вышылася яна за некалькі гадзін.
Мастак: Мэт Сьюэл
Дызайн: Алеся Кіскіна

Нітачкі Anchor.
Аформіла ў пяльцы. 
Стужка таксама з нашай крамы www.kvietachka.by


А вось так птушачка выглядала ў часопісе "Вышываю крыжыкам" 11/2013:)
Шэры лён мне падабаецца больш, больш натуральны, сапраўдны.


Прыемнага вышываня і цудоўнага настрою! 
Восенькія цёмныя вечары спецыяльна створаны для гэтага :)

No comments:

Post a Comment