2014-10-30

Пра сняданак, або ўражанні дню (чацвер, кастрычнік-30-2014)

Вітаю!
Вось чаму сняданак можа так уплываць на настрой?
Здавалася бы што гэта проста ежа, але ад колераў гэтай ежы залежыць ці будзе дзень такім жа сонечным. як аранжавы сок з апельсінаў...
І ці будзе дзень такі ж насычаны творчымі "смакамі", як насычана аўсянка з брусніцамі, прарошчанымі грэчкай і пшаніцай і мёдам?
І ці будзе штосьці пікантнае ў дні, як саланаваты смак козяга сыру ў такім адносна салодкім сняданку?
Вось у мяне ад сняданку вельмі многае залежыць у дні. Які "зарад" атрымаеш, так і папрацуеш...


Вось мой сняданак і дорыць творчы настрой, сонечнае надвор'е і насычэнне...
Парасткі пшаніцы маюць вельмі прыемны пах, сакавітасць і мяккасць. Праросткі грэчкі ўвогуле вельмі цікавы для мяне прадукт. Раней я дадавала проста зялёную грэчку ў ёгурт, але есці такое было складана :) А вось прарошчанае зерне вельмі мяккае, смачнае, свежае.
І вельмі падыходзіць да цёплай аўсянкі з брусніцамі. Вітаміны, што тут яшчэ сказаць. Ну і прыгажосць :)



І вось сяджу я цяпер, пішу пра сняданак і ем хатні ёгурт з той жа прарошчанай пшаніцай і грэчкай, і смачна мне, і прыемна. І адчуваю сябе вельмі добра, таму што гэта карысна :) Прачытала, што прарошчаная пшаніца вельмі добра ўплывае на зрок.
А што Вы думаеце пра гэта?
Смачных і карысных сняданкаў!

No comments:

Post a Comment