2014-02-24

Кветкі, або вясна ўжо хутка

Усім прывітанне!
Хачу падзяліцца ранняй вясной, якая ўжо прыйшла да мяне ў выглядзе кветак на падваконні і ў агародзе на вуліцы. Я сама не веру, але сёння зацвіў другі крокус на вуліцы :) Прыгажосць!

Першай зацвіла камелія.

Аднойчы, наведваючы батанічны сад у Менску, мы з мужам патрапілі на цвіценне камелій. Там яны вялікія, усе ўсыпаныя кветкамі, так прыгожа! Калі я не памыляюся, то якраз люты-пачатак сакавіка камеліі цвітуць у батанічным садзе.


Стаіць яна на паўночным вакне, кожны дзень я яе пырскаю вадой, раз на тыдзень пырскаю цырконам і стаўлю ў тазік з вадой, каб зямля набрала вады.

У мяне гэта другая па ліку камелія, першая скінула ўсе кветкі, потым лісце і засохла. Доўга я збіралася, каб набыць яшчэ адну. Але перад такой прыгажосцю цяжка ўтрымацца.

А вось і сябра з вуліцы:)

Кожны дзень я абыходжу свае кветкі на вуліцы, сачу за імі, хто падрос, хто яшчэ выляз з зямлі. І не было нават намёку на цвіценне. І вось ён, прыгажун!
А на наступны дзень побач зацвіў яшчэ адзін:) Магчыма, ужо вясна?!

Яшчэ ў хаце зацвіла пеларгонія, пакуль толькі чырвоная, але з'явіліся шышачкі і на белай, думаю праз пару дзён будзе таксама зацвітаць.



Тыдзень таму ездзілі ў Вільню, адзінае месца, якоя я пакуль ведаю, багатае на новыя гатункі (сорта) пеларгоній. Іх там больш 30 розных гатункаў.
Але шмат што ў мяне ўжо ёсць. Выбрала толькі самыя-самыя прыгожыя, якіх яшчэ ў мяне не было.
Пасадзіла ў гаршочкі, а каб хутчэй прыняліся, паставіла ў такую цяплічку з Ікеі. Я пра гэтую цяплічку марыла гады 4. Усё думала, дзе такое знайсці.
Мары спаўняюцца, галоўнае марыць:)
Акрамя пеларгоній у цяплічцы пасеяны семяна напярсцянкі (foxgloves) і гарденіі. Чакаю, што вырасце :)

І вось хвароба мая апошніх 6 месяцаў: архідэйкі. Ня ведаю чаму, але мне так хочацца іх вырошчваць. Раней яны мне ўвогуле не падабаліся, ну палка і палка з кветкамі. А цяпер мне так цікава сачыць за кожным карэнчыкам, за кожным новым парастачкам, лісточкам. Хаджу і толькі гляджу на іх, так мне хочацца, каб яны зацвіталі.



Гэты сябар увогуле не цвіце ніколі. Гэта інжыр, які мне падаравала свякроў.
На інжыры адразу з кары вылязаюць ягады, фігі :) Таксама цікава назіраць за ім, ён вельмі хутка расце.
Вось так я чакаю вясну :)
Вясенняга настрою!

No comments:

Post a Comment