2013-11-24

Тое, што саграе ў халодныя вечары

Я вельмі люблю чытаць кнігі! Ня мае значэння для мяне аўтар, мова, год выдання. Галоўнае, каб кніга была цікавая, давала нейкія веды, сагравала сэрца і душу, напаўняла сэнсам, і нібы зараджала батарэйкі.

Вось такой кнігай лістапада стала кніга Рэя Брэдберы “Віно з дзьмухаўцоў” ("Dandelion Wine" Ray Bradbury).
Кніга вельмі цікавая, яна дае ўзгадаць дзяцінства (добра, што яно было не так даўно ў мяне), яна дапамагае захаваць і шанаваць традыцыі сям’і, пра якія я, на жаль, ужо пачынала забывацца. Кніга дазваляе адкрыць “другое дыханне” жыцця, якое ў такую халодную дажджлівую восень ўжо пачынае чмурэць, пакрывацца павуціннем.
А тут ты нібы сам п’еш цудоўнае віно з летніх дзьмухаўцоў, і гэты цудоўны нектар саграе, зараджае аптымізмам, радасцю. Дазваляе ўбачыць, што шчасце тут, яно нікуды не сыходзіла, на яго проста забыліся, і яно пакрылася пылам…

Ня буду шмат гаварыць, адчуйце самі. Дастаткова толькі прачытаць. І зноў будзе пачуццё, што я жывы, я тут і цяпер, і трэба кожную хвіліну, кожнае імгненне цаніць, запомніць, запісаць, сфатаграфаваць, прыгатаваць, калі хочацца, каб потым, калі ізноў пачынаеш чмурэць, яно дало ўзгадаць, што я жывы, я тут і цяпер, я не проста існую, я ёсць, I am :)

Пагледзець, пра што кніга, можна ў вікіпедыі тут.

No comments:

Post a Comment