2013-06-18

Коні

Коні - мая мара. Калі б не крама "Кветачка...", я бы займалася коньмі, напэўна :) Гэта такія прыгожыя жывёлы! Самыя благародныя, на мой погляд.
Вось і ўчоры, шпацыруючы ў лес з Торам, сутрэлі двух коней. Яны належаць суседзям. Так шкада, што не мне :)))



 Мой маленькі Торушка:) Ён так любіць хадзіць у лес, ганяе зайцоў там, скача да коней (пакуль не атрымае). Асабліва любіць залязаць у розныя лужыны, гразнулька:)




 Гэты конік такі прыгожы! Дзяўчынка:) Яна, нібы, разумела, што яе фатаграфуюць. То так стане, то так. Калі я яе скончыла фатаграфаваць, і мы пайшлі далей, то яна доўга-доўга глядзела нам ў след.
















Яшчэ на выходных мы ўсім сямествам хадзілі ў грыбы:) Сабралі ня вельмі шмат, пачаўся дождж. Але тое, што з намі хадзіў і Рыська, кот, ужо падзея году:)


 У лес Рыська ехаў на мне. А назад яго нес Лёша. Але кот глядзеў ва ўсе бакі, кантраляваў дарогу:)


Ну вось, такія ў нас дні з Торушкам:) шпацырныя:)

No comments:

Post a Comment