2024-07-07

Шматпавярховыя аблокі


Неверагодныя аблокі тут у нас сёння. То набягаюць і выліваюць на нас літры вады, то паказваюць сонейка колькі хвілін і ізноў ідзе дождж.

Выходны. Да вакацый засталося шэсць працоўных дзён. І дождж. Пляны былі проста пагуляць па вуліцы, схадзіць у маліны. Але проста гляджу ў вакно.

На сняданак было аўсянае печыва з какао. Рэцэпт усё не адпускае. Дадала паболей семачак сланечніка і вады. Трохі лепей. Але ўсё адно такое не прадаць 😂

Спрабую навесці парадак вакол і ў галаве. Знайшла ў сябе столькі пачатых нататнікаў, штук 7. У кожным напісана з дзясятак старонак і кінута. Ніякай сістэмы няма. Тое самае і тут з блогам, пра што я пішу, калі, для каго.... На гэтыя пытанні мне трэба самой сабе адказаць. Тое самае і пра будучыню. Я скарджуся пра сучаснае, але што я дакладна хачу - я ня ведаю. І так ня першы год. Проста хочацца спаць увесь час і адпачыць, адчуць сябе...

No comments:

Post a Comment