Другі тыдзень праходзіў пад назвай "Зайчаняты-трусяняты" :)
Пасля першага, які быў пробным, другі быў больш прадуктыўным. Штосьці прыдумлялася вельмі хутка, не хацелася спыняцца...
Я пачала рабіць чарнавікі і з чарнавікоў выходзілі асобныя малюнкі...
Канешне, гэта толькі пачатак, я толькі вучуся, але ўгаворваю сябе, што для чалавека, які ніколі не маляваў, атрымліваецца вельмі добра!
І вось гэтае ўгаворванне вельмі добра працуе, таму што ў дзяцінстве мы таксама не адразу хадзіць пачынаем, а падаем, падаем, падаем... І на дзесяты крок мы пачынаем крочыць...
Так і тут, крок за крокам, штосьці новае кожны раз, кожная праблема-пытанне-перашкода - гэта крок наперад, таму што прыходзіцца прыдумляць рашэнне. У гэтым і сэнс вучобы...
І я вельмі радая, што распачала гэты праэкт. І што тэмы падабрала на кожны тыдзень. Гэта вельмі забаўна :)
Вось гляджу на іх і пад кожным малюнкам можна цэлую гісторыю напісаць... Можа як-небудзь так і зраблю, каб цікавей было чытаць :) А пакуль вучоба і новы малявальны тыдзень!
Пасля першага, які быў пробным, другі быў больш прадуктыўным. Штосьці прыдумлялася вельмі хутка, не хацелася спыняцца...
Я пачала рабіць чарнавікі і з чарнавікоў выходзілі асобныя малюнкі...
Канешне, гэта толькі пачатак, я толькі вучуся, але ўгаворваю сябе, што для чалавека, які ніколі не маляваў, атрымліваецца вельмі добра!
І вось гэтае ўгаворванне вельмі добра працуе, таму што ў дзяцінстве мы таксама не адразу хадзіць пачынаем, а падаем, падаем, падаем... І на дзесяты крок мы пачынаем крочыць...
Так і тут, крок за крокам, штосьці новае кожны раз, кожная праблема-пытанне-перашкода - гэта крок наперад, таму што прыходзіцца прыдумляць рашэнне. У гэтым і сэнс вучобы...
І я вельмі радая, што распачала гэты праэкт. І што тэмы падабрала на кожны тыдзень. Гэта вельмі забаўна :)
Вось гляджу на іх і пад кожным малюнкам можна цэлую гісторыю напісаць... Можа як-небудзь так і зраблю, каб цікавей было чытаць :) А пакуль вучоба і новы малявальны тыдзень!
Цудоўнага настрою і цікавых гісторый!
No comments:
Post a Comment